Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 25.09.2017, 21:48

КУ Сумська ЗОШ №15 ім.Д.Турбіна

Форма входу
Меню сайту
Останні новини
[24.09.2017]
Мій тато зможе!! (0)
[08.06.2017]
День вишиванки (0)
[08.06.2017]
Веселий ярмарок (0)
[08.06.2017]
План проведення тижня дитячої та юнацької книги (0)
[31.05.2017]
Увага! (0)
[27.04.2017]
ДПА (0)
[17.04.2017]
День відкритих дверей! (0)
[02.04.2017]
Вітаємо! (0)
[02.04.2017]
Вітаємо! (0)
[02.04.2017]
Вітаємо! (0)
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчальні орієнтири

 
   

Будні та орієнтири «П’ятнашки»

Інформація для вчителів, учнів, батьків

         У 2012–2013 навчальному році наша школа працює за методичною проблемою «Підвищення педагогічної майстерності у використанні нових освітніх технологій, спрямованих на ефективний розвиток дитини  на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток» в умовах впровадження моделі навчання «1 учень – 1 комп’ютер».

Пріоритетні напрями дослідницько-експериментальної роботи закладу:

  • впровадження комплексної програми розвитку дітей «Росток»;
  • використання прогресивної інформаційно-комунікативної технології  «1 учень – 1 комп’ютер»;
  • запровадження шкільної освітньої мережі «Щоденник UA».

Мета спільної діяльності учасників

 навчально-виховного процесу в закладі:

* забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального і   фізичного розвитку та саморозвитку учнів;

*  забезпечення учнів знаннями базових навчальних дисциплін на рівні вимог сучасної школи шляхом реалізації нових концепцій навчання, активного впровадження експериментальної та пошукової роботи;

*  виховання громадянина-патріота.

 

Розширення сфери експерименту

У школі здійснюється вивчення англійської та німецької мов з 1 класу.

Створена та працює «Школа сприяння здоров’ю».

Впроваджено нові курси:

  • «Елементи теорії ймовірностей» для учнів 5–9 класів;
  •  «Основи інформаційної культури» для учнів 1–4 класів;
  • «Основи дизайну» для учнів 5 класу.

 

Міністерством освіти визначено основні орієнтири виховання українських школярів
Наказом Міністерства освіти затверджено Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, шо впроваджуватимуться в школах України


Метою оприлюднених основних орієнтирів виховання є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських і загальнолюдських цінностей як орієнтовної для проектування моделей виховних систем у загальноосвітніх навчальних закладах України.

Основні орієнтири виховання розраховані на весь період виховної діяльності з учнями окремого класу з урахуванням їх вікових, індивідуальних та психолого-педагогічних особливостей та передбачають роботу з учнями 1-4, 5-9 та 10-11 класів.

У процесі виховання класний керівник (вихователь) керується особистісно орієнтованим підходом до здібностей, нахилів кожної дитини, тим самим створюючи умови для саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації на основі національних та загальнолюдських цінностей, зазначається у тексті документа.

Сучасне виховання має стати засобом розвитку духовної культури, зупинення соціальної деградації, стимулом пробудження високих моральних якостей, особистісної відповідальності дітей та молоді.

Стан духовної культури і моралі суспільства, як у світі, так і в Україні, викликає занепокоєння, а корозія усталених духовних цінностей за своїми масштабами становить глобальну соціальну проблему, зазначається у затверджених орієнтирах виховання учнів.

Розробники документа підкреслюють, що відсутність у частини молоді навичок конструктивного спілкування, загальних принципів розуміння сутності найпростіших соціальних процесів і явищ призводить до конфліктів, стресових ситуацій, неадекватної соціальної поведінки. Як наслідок - "втеча молоді від реальної дійсності" в алкоголізм, наркоманію, віртуальне комп'ютерне середовище.

Соціальні умови, що продукують меркантильність і цинізм, призводять до деформації системи цінностей у доволі значної кількості громадян України.

Метою виховання є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу.

Основними орієнтирами виховання визначено, що першим і найважливішим чинником виховання є сім’я, яка через власну культуру, мову, цінності виявляє значний вплив на виховання підростаючого покоління. Другим важливим чинником є школа, яка сьогодні покликана, в першу чергу, стати осередком виховання, в тому числі, самовизначення і самореалізації кожної особистості.

Успішність виховання школярів великою мірою залежить від особистості вчителя, який повинен володіти високими моральними якостями, ґрунтовними знаннями, педагогічними технологіями, здатністю отримувати додаткові знання, що необхідні для практичної діяльності, йдеться в розроблених орієнтирах виховання учнів.

Водночас несприятливими чинниками, які гальмують процес виховання підростаючого покоління є брак знань, педагогічного досвіду, низький рівень життя, егоїзм, невизначеність сфери етичних взаємин вчителів, розбіжності у декларованих цінностях та цінностях життя, пріоритет особистісного перед професійним, порушення етичних норм тощо.

Взаємодія всіх учасників виховного процесу має забезпечити педагогічні умови ефективного виховання школярів. Педагогічні умови повинні враховувати особливості впливу школи, сім’ї і соціальних інститутів. Створення необхідних умов на рівні школи передбачає визначення мети виховання, створення навчальних і виховних програм, спеціальну підготовку вчителів, організацію педагогічної і психологічної допомоги сучасній родині у вихованні підростаючого покоління, зазначається у тексті затверджених орієнтирів виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Методичний супровід впровадження Основних орієнтирів виховання, на яких має базуватися уся система виховної роботи у навчальних закладах середньої освіти, покладено на Інститут інноваційних технологій і змісту освіти.

Начальникам регіональних управлінь освіти доручено розробити заходи щодо практичного впровадження Основних орієнтирів виховання, а також здійснити інші дії, необхідні для поліпшення виховного процесу у навчальних закладах та підвищення відповідальності педагогічних працівників у справі виховання молодого покоління.

Нагадаємо, що під час виступу на Всеукраїнському з’їзді працівників освіти прем‘єр-міністр Микола Азаров виступив за посилення морального виховання дітей, зокрема нагадавши інцидент, що стався з Вічним вогнем, коли на ньому смажили яєчню.

"Це духовний Чорнобиль", - обурився Прем‘єр-міністр, зазначивши, що людей, які це вчинили, виховувала сім‘я і школа.

Він зауважив, що можна підняти заробітні плати вчителям, забезпечити школи автобусами чи необхідним обладнанням, але це все втрачає сенс, коли знецінюються моральні цінності, коли у дітей виховується ненормальне ставлення до святих речей.




 

Годинник
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Прозорро - публічні закупівлі Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

zosh15sumy © 2017
Використовуються технології uCoz