Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 22.10.2017, 23:42

КУ Сумська ЗОШ №15 ім.Д.Турбіна

Форма входу
Меню сайту
Останні новини
[06.10.2017]
Стаття (0)
[06.10.2017]
Вітаємо! (0)
[06.10.2017]
Наказ (0)
[06.10.2017]
Урок-екскурсія (0)
[04.10.2017]
Виставка - Покрова, козацтво, АТО (0)
[04.10.2017]
Шкільна бібліотека-за здоровий спосіб життя! (0)
[24.09.2017]
Мій тато зможе!! (0)
[08.06.2017]
День вишиванки (0)
[08.06.2017]
Веселий ярмарок (0)
[08.06.2017]
План проведення тижня дитячої та юнацької книги (0)
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради психолога


 




 В школі з 25.11.2016 започаткована акція "Ці долоньки ніколи не вдарять!" в рамках акції "16 днів проти насильства". Зміст акції полягає в тому, щоб кожен клас підготував плакат на якому відображені долоньки кожного учня класу із зазначенням імені дитини та гаслом "Ця рука ніколи не вдарить". Підсумки проведеної акції будуть висвітлені на сайті школи.





Насильство є порушенням прав і свобод людини.

 Насильство в   сім'ї   -   будь-які   умисні  дії  фізичного, сексуального,  психологічного чи економічного  спрямування одного члена  сім'ї  по  відношенню до  іншого члена сім'ї,  якщо ці дії порушують конституційні права і свободи члена сім'ї як  людини  та громадянина  і наносять йому моральну шкоду,  шкоду його фізичному чи психічному здоров'ю.

Домашнє насильство – це діяльність чи бездіяльність одного з членів сім’ї, спрямована проти інших членів сім'ї, використання існуючої чи створеної завдяки обставинам переваги сили чи влади, яка позбавляє членів родини особистих прав і свобод та стає загрозою для  їхнього життя і здоров’я (фізичного та психічного), завдаючи страждань і ушкоджень. Це визначення охоплює чотири характерні ознаки насильства (умисна дія, порушення прав і свобод, перевага однієї людини над іншими, шкода).

Ознаки домашнього насильства:

1. Домашнє насильство завжди буває інтенційним. Тобто ця дія здійснюється з наміром, для отримання певного ефекту. Наприклад, коли водій випадково заподіє травми пішоходові, то ця дія не є насильством. Але чоловік, що принижує або катує  свою дружину, чинить це з наміром. Намагаючись виправдати свої дії, домашні кривдники декларують свої позитивні наміри. Але справжні їхні наміри зовсім інші (незалежно від того, усвідомлюють вони це чи ні).

2. Суть домашнього насильства полягає в порушенні насамперед  особистих прав і свобод конкретної людини. Отже, ця дія характеризується порушенням прав і свобод людини. Всі люди вільні і рівні у своїй гідності і правах. Ці права людини – право на безпеку, життя, свободу і т.д. - записані в Загальній декларації прав людини.

3. Насильство є таким порушенням прав і свобод людини, яке унеможливлює її / його самозахист. Тобто для цієї дії характерна асиметрія сил, коли одна сторона має переваги над іншою. Коли існує перевага –  фізична, матеріальна, інтелектуальна (як у батьків над дітьми), емоційна і така перевага використовується проти іншого члена сім'ї – то це вже і є домашнє насильство, яке призводить до поневолення людини, коли людина потрапляє в пастку, стає виконавцем/ виконавицею чужої волі, чужих правил.

4. Ця дія завдає певної шкоди. Шкода від домашнього насильства буває економічна, фізична та психічна (емоційна).

Види насильства в сім’ї:

1. Фізичне насильство в сім'ї - умисне  нанесення  одним  членом сім'ї  іншому  члену  сім'ї  побоїв,  тілесних ушкоджень,  порушення фізичного  чи  психічного  здоров'я,  нанесення шкоди його честі і гідності.

2. Сексуальне насильство в сім'ї - протиправне посягання  одного члена сім'ї на статеву недоторканість іншого члена сім'ї,  а також дії сексуального характеру по відношенню до неповнолітнього  члена сім'ї .

3. Психологічне насильство  в  сім'ї  - насильство,  пов'язане з дією одного члена сім'ї  на  психіку  іншого  члена  сім'ї  шляхом словесних  образ або погроз,  переслідування,  залякування,  якими навмисно   спричиняється   емоційна   невпевненість,   нездатність захистити себе та може завдаватися або завдається шкода психічному здоров'ю.

4. Економічне насильство в  сім'ї  -  умисне  позбавлення  одним членом сім'ї іншого члена сім'ї житла,  їжі, одягу та іншого майна чи коштів,  на які постраждалий має передбачене законом право,  що може  призвести  до його смерті,  викликати порушення фізичного чи психічного здоров'я (фінансовий контроль та фінансові обмеження, заборона працювати на певній роботі, заборона працювати взагалі, заборона вчитись,   свідоме руйнування майна, зловмисне пошкодження особистого майна особи, позбавлення можливості користуватись одягом чи майном, позбавлення їжі, позбавлення медичної допомоги).

         







Телефони,

за якими Ви можете звернутися до фахівців у складних життєвих ситуаціях

 

0800500225 – Національна дитяча гаряча лінія ( 772 з мобільного )

0800-500-335 – Всеукраїнська гаряча лінія з протидії насильству ( 386 з мобільного )

(0542) 65-88-89 – Телефон довіри (анонімна безкоштовна лінія у м.Суми)

(0542) 70-06-09 – Сумський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді ( м.Суми, вул. Холодногірська, 10)

(0542)61-15-36 – Служба у справах дітей Сумської міської ради ( м.Суми, вул. Горького, 21)

(0542) 32-72-00 – Клініка дружня до молоді

60-18-58 – Сумський обласний кризовий центр ( з 8.00 до 17.00)

62-18-34 -  Сумський міський кризовий центр

33 40 50 - Телефон довіри у м.Суми ( на базі 5-ї міської лікарні)

33 44 26 – Центр планування сім’ї

22 32 15 – Анонімний кабінет обласного наркодиспансеру

24 35 02 – Центр профілактики СНІДу (анонімне обстеження на ВІЛ )

0955178303 – Психологічна кризова служба ( з питань подолання наслідків психотравмуючих подій )

88005002250 – Цілодобова, анонімна, безкоштовна Національна гаряча лінія з питань запобігання торгівлі людьми






Рекомендації психолога Сумської ЗОШ №15  

Чернякової А.А. по сприянню впровадження науково – педагогічного проекту «Росток» в загальноосвітній навчальний заклад  
 

Рекомендації батькам учнів, що навчаються за науково – педагогічним проектом «Росток»

1.Навчати навичкам саморегуляції психічних станів. Привчати дитину до самостійності.

2. Приділяти особливу увагу розвитку комунікативної компетентності дитини. Говорити зі своєю дитиною, це сприяє налагодженню емоційного контакту. Розвиток мовлення є запорукою гарного навчання ( особливо актуальною дана проблема є в початковій школі  ).

3. Орієнтувати дитину на досягнення конкретної мети в навчанні та в житті. Лише за умови  чітко сформованого прагнення – можливе досягнення мети.

4. Не фіксувати увагу на невдачах дитини. Акцентувати увагу на позитивне.

5. Активність – рушійна сила розвитку. Стимулювати дитину до активних дій, дозволяти пробувати себе в різних справах та напрямках діяльності.

 

Рекомендації  учням, що навчаються за науково – педагогічним проектом «Росток»

 

1. Не залишатися наодинці зі своєю проблемою. Звертатися до батьків, психолога, педагогів.

2. Не варто уникати можливості спробувати себе у нових видах діяльності.

3. Вчитися навичкам саморегуляції та самоорганізації.

4. Намагатися ставити конкретні цілі та досягати їх.

 

 

Рекомендації педагогам, що працюють за науково – педагогічним проектом «Росток»

1. Систематично використовувати на уроках інноваційні та інформаційні освітні технології.

2. Самовдосконалення професійної компетентності.

3.  Використання особистісно – орієнтованого підходу в роботі з дітьми.

4. В роботі з учнями використовувати принцип поетапності та цілеспрямованості. Не потрібно намагатися охопити та вирішити весь широкий спектр проблем дитини. За умов нормального психічного розвитку, дитині достатньо допомогти з вирішенням однієї-двох проблем і розпочнеться процес самокорекції.

5. Звертати особливу увагу на психологічний мікроклімат у класних колективах, оскільки при комунікативній ізоляції різко знижується загальна життєва активність людини.

6.  Дозволити кожній дитині за власним бажанням брати участь в заходах та проектах, незалежно від здібностей та досягнень в тій чи іншій сфері.

7. В роботі з учнями надавати пріоритет творчому та діяльнісному підходам, що сприяють активізації пошукової  активності   і створюють сприятливі  умови для творчої діяльності учнів.

Годинник
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Прозорро - публічні закупівлі Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

zosh15sumy © 2017
Використовуються технології uCoz