Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 22.10.2017, 23:47

КУ Сумська ЗОШ №15 ім.Д.Турбіна

Форма входу
Категорії розділу
Обдарованість [4]
Про нас [4]
Збережи життя [10]
Виховна робота [76]
Тендерні закупівлі [2]
Благодійний фонд допомоги 15 школі [5]
Бухгалтерська звітність [1]
Образотворче мистецтво [4]
Харчування АТО [2]
Книги ті підручники [2]
Наша афіша [3]
Скарбниця новинок [1]
Іноземна мова [1]
Планування [1]
Планування роботи з обдарованими [1]
Наукове товариство ПОШУК [1]
Наші досягнення [2]
Планування [0]
Наші відмінники [1]
Поради психолога [3]
Меню сайту
Останні новини
[06.10.2017]
Стаття (0)
[06.10.2017]
Вітаємо! (0)
[06.10.2017]
Наказ (0)
[06.10.2017]
Урок-екскурсія (0)
[04.10.2017]
Виставка - Покрова, козацтво, АТО (0)
[04.10.2017]
Шкільна бібліотека-за здоровий спосіб життя! (0)
[24.09.2017]
Мій тато зможе!! (0)
[08.06.2017]
День вишиванки (0)
[08.06.2017]
Веселий ярмарок (0)
[08.06.2017]
План проведення тижня дитячої та юнацької книги (0)
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Поради психолога

Рекомендації психолога
21.09.2017, 17:51

Рекомендації психолога Сумської ЗОШ №15

Чернякової А.А. по сприянню впровадження науково – педагогічного проекту «Росток» в загальноосвітній навчальний заклад
 

Рекомендації батькам учнів, що навчаються за науково – педагогічним проектом «Росток»

1.Навчати навичкам саморегуляції психічних станів. Привчати дитину до самостійності.

2. Приділяти особливу увагу розвитку комунікативної компетентності дитини. Говорити зі своєю дитиною, це сприяє налагодженню емоційного контакту. Розвиток мовлення є запорукою гарного навчання ( особливо актуальною дана проблема є в початковій школі ).

3. Орієнтувати дитину на досягнення конкретної мети в навчанні та в житті. Лише за умови чітко сформованого прагнення – можливе досягнення мети.

4. Не фіксувати увагу на невдачах дитини. Акцентувати увагу на позитивне.

5. Активність – рушійна сила розвитку. Стимулювати дитину до активних дій, дозволяти пробувати себе в різних справах та напрямках діяльності.

 

Рекомендації учням, що навчаються за науково – педагогічним проектом «Росток»

 

1. Не залишатися наодинці зі своєю проблемою. Звертатися до батьків, психолога, педагогів.

2. Не варто уникати можливості спробувати себе у нових видах діяльності.

3. Вчитися навичкам саморегуляції та самоорганізації.

4. Намагатися ставити конкретні цілі та досягати їх.

 

 

Рекомендації педагогам, що працюють за науково – педагогічним проектом «Росток»

1. Систематично використовувати на уроках інноваційні та інформаційні освітні технології.

    1. Самовдосконалення професійної компетентності.
    2. Використання особистісно – орієнтованого підходу в роботі з дітьми.
    3. В роботі з учнями використовувати принцип поетапності та цілеспрямованості. Не потрібно намагатися охопити та вирішити весь широкий спектр проблем дитини. За умов нормального психічного розвитку, дитині достатньо допомогти з вирішенням однієї-двох проблем і розпочнеться процес самокорекції.
    4. Звертати особливу увагу на психологічний мікроклімат у класних колективах, оскільки при комунікативній ізоляції різко знижується загальна життєва активність людини.
    5. Дозволити кожній дитині за власним бажанням брати участь в заходах та проектах, незалежно від здібностей та досягнень в тій чи іншій сфері.
    6. В роботі з учнями надавати пріоритет творчому та діяльнісному підходам, що сприяють активізації пошукової активності і створюють сприятливі умови для творчої діяльності учнів.
Категорія: Поради психолога | Додав: Anna
Переглядів: 9 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Годинник
Прозорро - публічні закупівлі Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

zosh15sumy © 2017
Використовуються технології uCoz